by Julianna Gąsiorowska

Gdzie kupuję tkaniny?


This is a post about quilting shops in Poland. As we've got only on-line quilt shops and these shops usually don't ship abroad, so I won't translate this post into English.
Bardzo często jestem pytana, gdzie kupuję takie piękne tkaniny. Spora część moich zbiorów została nabyta w zagranicznych sklepach i Etsy, ale zakupy robię również w Polsce (gdy szukam jakiejś tkaniny, najpierw sprawdzam jej dostępność w polskich sklepach, w drugiej kolejności kieruję się do zagranicznych sklepów - taka ze mnie patchworkowa patriotka:).

Zapytana o sklepy z tkaninami staram się zawsze przesłać parę linków do sklepów, ale by ułatwić sobie trochę życie i jednocześnie przekazać wszystko to, czym chciałabym się w tym temacie z Wami podzielić, napisałam krótki post (będę mogła go łatwo linkować:).

Znajdziecie tutaj krótki opis sklepów, w których robię zakupy i jestem zadowolona z obsługi oraz przede wszystkim z jakości tkanin. Pewnie znalazłoby się parę sklepów więcej, w których obsługa jest również miła, a tkaniny przepiękne, ale mogę polecić tylko te, w których sama kupowałam (to chyba jasne, ale  wolałam wytłumaczyć:).


Na początek przychodzi mi na myśl pierwszy patchworkowy sklep on-line w Polsce: Robin's Patchwork (jak pewnie wiecie drugi był mój - już nieistniejący - Jednoiglec):
Znajdziecie w nim głównie tkaniny stosowane w tradycyjnym amerykańskim patchworku, ale Robinkowie nie zapominają o quilterkach ceniących bardziej nowoczesne wzornictwo i w ich niezwykle obszernym (ok. 800 wzorów) asortymencie można znaleźć również tkaniny znanych projektantów (np. tkaniny firmy Moda, Michael Miller Fabrics). Jeśli podobała się Wam kolorystyka mojego plannera, to właśnie teraz w sprzedaży jest Layer Cake z kolekcji Salt Air. Dobrym zakupem będzie również charm pack A Walk in the Woods:


Kolejny sklep to Craft Fabric, moje główne źródło tkanin jednobarwnych doskonałej jakości (Kona produkowana przez Robert Kaufman Fabrics). 
Spójrzcie tylko na jeden z moich ostatnich zakupów:


Nie dość, że piękny, to jeszcze cena taka sama jak w sklepach zagranicznych! 

W tym sklepie zaopatruję się również w nici (Arena) oraz tkaniny Michael Miller Fabrics. Znajdziecie tam także tkaniny o tradycyjnej nucie, akcesoria, a nawet książki. 


Na mojej liście ulubionych sklepów znajduje się również sklep Szmatka-Łatka:

To tam można się zaopatrzyć w różne doskonałe akcesoria do patchworku, zagraniczne książki i czasopisma patchworkowe. No i oczywiście tkaniny, głównie tradycyjne, choć ostatnio coraz częściej można upolować zestawy Kony (głównie charm packs i roll-ups). Ooo przykładowo takie kolorowe cuda:

Jako ostatni przedstawię Wam najmłodszy z moich ulubionych sklepów: sklep Craftoholic Mom:
Każda mama pragnąca uszyć coś super kolorowego dla swojej pociechy poczuje się tam jak w raju. Michael Miller i Robert Kaufman to główne dwie marki w ofercie tego sklepu, ale koniecznie przyjrzyjcie się także przepięknym tasiemkom Farbenmix:



Jeśli macie jakieś pytania w tym temacie, to chętnie na nie odpowiem:)

24 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Pozostaje jeszcze Allegro, gdzie ostatnio pojawiło się sporo fajnych materiałów patchworkowych. Ja osobiście często kupuję, szczególnie gładkie tkaniny w Ikei ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadziej zaglądam na Allegro głównie dlatego, że sporo sprzedawanych tam tkanin nie jest oferowana przez legalnie działające firmy (a ceny są porównywalne do cen oferowanych przez przedsiębiorców). To takie moje osobiste podejście:)
      Ikea ma niewielki wybór kolorów gładkich tkanin i jakość jest jednak inna porównując do tych stworzonych do patchworku. Oj, wybredna jestem:)

      Usuń
    2. Zgadzam się z Tobą, ja nie robię zakupów u kogoś, kto nie wystawia paragonu lub faktury, chyba , ze jest to rzecz używana.Dlatego sama zaczęłam od załatwienia formalności podatkowych.

      Usuń
    3. Gdzie Kupuję Tkaniny? >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Gdzie Kupuję Tkaniny? >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Gdzie Kupuję Tkaniny? >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK yc

      Usuń
  2. Rzeczywiście sklepy godne polecenia. Od wczoraj sama zajęłam się sprzedażą tkanin z USA, jak na razie przez allegro, mam nadzieję, że się rozwinę i otworzę sklep internetowy. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zajrzę i będę kibicować by sklep rozwijał się pomyślnie!

      Usuń
  3. Wow ale kolorowo, aż chce się kupić wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. heheh, tak się zastanawiałam, kto się skusił na ten zestaw ćwiartek, ale widzę, że trafił w dobre ręce ;) Sama miałam na niego ochotę, tyle że chwilowo mam inne wydatki, no i muszę zużyć trochę zapasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ściągawka dla początkujących:) Jak coś to będę kierować wszystkich pytających do Ciebie (tzn.do tego posta):):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakbyś miała ochotę na może mniej zachwycające, ale za to też ładniutkie polskie bawełenki, to zapraszam do mojego sklepu na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja powiem tak. Ostatnio w JYSKU widziałam na wyprzedaży te piękne tkaniny za 30-45zł (140x500), oferowane w wysokich cenach na allegro. Kupujcie i dorabiajcie osoby prywatne z allegro. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałaś szans widzieć takich tkanin patchworkowych jak sprzedają wskazane przeze mnie sklepy. Tkaniny z Jysk nie są 100% bawełną (różnią się chyba też krajem pochodzenia). A tkaniny patchworkowe to zawsze 100% bawełna i szerokość 110-112 cm. Bawełny innego rodzaju (np. niektóre produkowane w Polsce) mają odmienną gramaturę. Owszem, można z nich szyć patchworki, ale kto raz spróbuje szyć z tkanin przeznaczonych do patchworku, ten z trudem (ewentualnie żalem:) wróci do szycia z innych tkanin...

      Kwestia, o której napisałaś (sprzedaż tkanin z Jysk, Ikea itp. na Allegro) to zupełnie inna sprawa...

      Usuń
  8. witam
    a czy ma Pani może namiary na sklepy internetowe, które maja w ofercie wzory norweskie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz tkanin z IKEA oraz pięknych, ale bardzo drogich tkanin ze Scandinavian Living, nic nie przychodzi mi do głowy...

      Usuń
  9. Witam, polecam nowy, jeszcze świeżutki sklep z POLSKIMI tkaninami, projektowanymi przez polskich projektantów!
    www.pepileti.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatny post. Ja nie szyję, ale też wyszukuję i zbieram ciekawe tkaniny, które wykorzystuje do moich zdjęć fotografii kulinarnej.

    OdpowiedzUsuń
  11. www.malecudaszczytno.pl zapraszamy, nowo otwarty sklep z tkaninami premium 153b/m2 z autorskim nadrukiem cyfrowym,posiadamy na dzień dzisiejszy 11 wzorów na tkaninach ,niebawem w ofercie pojawią się dzianiny z nadrukiem cyfrowym.zapraszamy na naszej stronie fb można zobaczyć jakie fajne rzeczy można z tych tkanin zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  12. www.malecudaszczytno.pl zapraszamy, nowo otwarty sklep z tkaninami premium 153b/m2 z autorskim nadrukiem cyfrowym,posiadamy na dzień dzisiejszy 11 wzorów na tkaninach ,niebawem w ofercie pojawią się dzianiny z nadrukiem cyfrowym.zapraszamy na naszej stronie fb można zobaczyć jakie fajne rzeczy można z tych tkanin zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny sklep z prawdziwymi perełkami http://www.tkaninowyzakatek.pl polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten sklep jest super, ja w nim od jakiegoś czasu juz zamawiam http://tkaninki.com/

      Usuń
  14. Pamietam, jak wiele lat temu dzięki temu wpisowi poznałam świetne sklepy z tkaninami na patchwork. Dziś dorzucam do listy swój mały, swiezo otwarty sklepik z tkaninami z USA Pani Szpilka :) www.paniszpilka.pl. Wszystko legalnie, jesteśmy tez na Allegro ale wystawiamy FV Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Firma Aratex www.aratex.pl/pl/o-firmie/ - zawsze stają na wysokości zadania. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie Kupuję Tkaniny? >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Gdzie Kupuję Tkaniny? >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Gdzie Kupuję Tkaniny? >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK qM

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>